Unboxing

No Waste Army box

Ik heb voor jou de unboxing opgenomen van de zomerbox van No Waste Army. Vol met fijne (houdbare) producten die de voorraadkast in kunnen op lekker opgesnackt! Voor mij is dit de laatste keer dat ik de box ontvang. Als 1-persoonshuishouden vind ik zelf de box meer geschikt voor meerdere personen maar ik vind de inhoud en het initiatief echt heel goed. Ik heb genoten van mijn boxen!

Op naar iets nieuws maar dat vertel ik je wel na mijn vakantie.

Volgende week even niets maar daarna ben ik er weer.

Annette